Alla inlägg under juni 2008

Av dagh - 15 juni 2008 18:30

Så nu är de bestämt. Jag o A ska åka o hälsa på T i Västervik under Visfestivalen! Ska bli så kul :)

Av dagh - 13 juni 2008 18:32

Så nu är de bevisat igen..... Fredagen den 13e är en otursdag.


De har varit min körvecka den här veckan o bara för att de va fredag o ja hade bil o samtidigt inte va ett dugg sugen på min matlåda så fick ja för mej att de skulle åkas till McD på lunchen. Ha egentligen inte råd me sån lyx ;) men fick me mej några ändå. Självklart så slår en "kvinna" upp sin bildörr rakt in i min bil så ja får märken på framdörr. Jättekul!

Av dagh - 10 juni 2008 18:50

I torsdas gjorde ja något som ja aldrig gjort förut. Ja gick till Cromwell med A. Där hängde vi me lite nyblivna studenter :) Innan vi kom dit så blev de några timmar på Trägårn, finns de nåt mysigare ställe?

Träffade på 2st från jobbet där, tyvärr så va ja nog lite onykter! Men trevligt för dom o få se min onyktra sida om inte annat ;)

I lördas va de ännu ett besök på Palace med A o E som gällde. Riktigt skoj faktiskt då ja träffade på massor av fok som ja inte träffat på evigheter. Gamla klasskamrater, folk från Arkösund o ja vet inte vad + lite nytt folk. Sånt e alltid kul! Tyvärr så påminde han lite för mkt om en viss annan person.


Ja vet inte va de e me mej! Om de e mej de e fel på eller om de e han de e fel på. Ja lägger min röst på honom!

Ja e egentligen inte intresserad. Visst vem vet ja skulle kanske kunna bli.... men de e ju samtidigt nåt som framtiden får utvisa för som de känns nu så känner ja inte människan på de sättet för att känna att de e nåt. Ja tyckte bara de va skoj o få "nya väner" att de kunde ha blivit nåt på den fronten. Visst han sa saker till mej som fick mej intresserad ett tag men de gick ju snabbt över när han sa vissa saker b.a Sen va de skoj bara för att de kändes som om att vi startade om på en ny kula, men de verkar som om de bara var ja!

Ja e så trött på mitt liv. Ja behöver lite nya vänner o umgås me liksom.... va e de för fel på mej?


Av dagh - 4 juni 2008 09:36

Kände bara att de va tvunget o göras ett inlägg.... va så länge sen sist så ja passar på nu på rasten...

 Värmen e här, de e ju helt underbart..... Va i Arkösund fre-lör som va. Underbart skönt. På lördan åkte ja däremot tebax till stan då A fyllde åt o de skulle firas me en liten utgång. Några glas blev urdruckna o vi anlände ganska så sent till Palace.... kul hade ja iaf, o M träffade ja! Superkul då vi inte setts på evigheter.

I måndas va ja på Folkrace. Så mycke folk! Vet inte när ja va senast, så kul är de.... borde gå på de oftare :)

På torsda blir de tydligen en sväng ut, lovade att vara sällskap åt A då hon skulle kolla på en "spelning" men ja måste gå till Trägårn först! Mycke trevligare där tror jag! Jag hoppas ju på o själv stöta på nån trevlig person men de kan ja väl bara drömma om....

På freda ska ja sen fira den svenska nationaldagen me o åka ut till Arkösund o njuta av de förträffliga vädret. Ev att man åker in på lördan o tar en utgång. Vem vet, den rätta för mej kanske e ute o hur ska de gå om ja skulle missa han :) hahaha

Nära i övrigt e de inget nytt i mitt liv, känns som om ja fortfarande väntar svar..... men de e väl bara att ja inser att de e över :)

Ovido - Quiz & Flashcards