Alla inlägg den 13 december 2008

Av dagh - 13 december 2008 23:55

När alla vännerna skulle ut o parta eller helt enkelt hade andra planer så blev ja ensam kvar. Beslöt mej för att ha en ensam hemmakväll med god mat o filmer. Ibland känner ja helt enkelt inte för att springa ute hela tiden. Ibland vill ja bara vara hemma o ta de lugnt. Har haft en jätteskön kväll i soffan framför tvn. Inhandlade god mat från spicy hot, bänkade mej framför tvn o såg nån halvbra/dålig kärleksfilm. Efter de kom sen höjdpunkten, Mamma Mia, har inte sett den sen ja såg den på bio i somras. Så bra den är. Helt underbar. När ja går o lägger mej snart så ska ja lyssna på soundtracket :) Kan man bli kär i en film, i Mamma Mia så tror ja man kan bli de. Är helt förälskad så bra är den. Hade fixat iordning lite god dip o grönsaker som ja låg o åt till filmen. Tända ljus i hela lägenheten. Nu har ja stängt in mig i sovrummet o de enda som lyser upp e mina ljus o adventstjärnan. Snart har de brunnit ut o då ska ja krypa ner i sängen. IMorgon fortsätter julshoppandet. Har sprungit runt i timmar idag o letat o handlat ytterst lite. Helt slut var ja då ja kom hem ikväll. Just därför behövs kvällar då man rår om bara sje själv. Jag hinner inte med det på vardagarna. Går jag ut så försvinner en så stor del av helgen bort. En massa tid som slösas bor som jag kunde fått massor av saker gjort. Jag behöver den tiden nu fram till jul. Jag känner inte ens någon saknad då jag vet att kompisarna e ute utan mej. Jag känner bara en sån tillfredsställelse över att vara hemma, ta de lugnt, o bara tänka på mej själv....

Ovido - Quiz & Flashcards