Alla inlägg den 3 november 2009

Av dagh - 3 november 2009 22:03

Varför får inte ja vara me o leka?

Ja känner mej inte inkluderad alltid.

Är det något jag gör?

Är jag inte tillräckligt glad?

Inte tillräckligt social, livlig, öppen?

 

Ja känner mej utanför ibland.

Det är inte alltid en trevlig känsla, men kanske har jag till viss del mej själv att skylla.....?

 

Vad ska jag göra för att förändra?

 

Nu känner ja mej otroligt negativ men de här inlägget har absolut inte något me mitt förra att göra. De känns bara som om att de hänger ihop litegrann men de är absolut inte meningen.





Av dagh - 3 november 2009 21:38

Ja förstår helt enkelt inte det här med att träffa en person en gång o sen helt plötsligt är man "vänner". Ett knapptryck så är det klart!

 

Visst ibland kan de väl klicka men de här me att bara så lättvindigt lägga till.....

 

Du träffar en person o sen är det klart, du behöver ännu en vän i din lista. Så ett knapptryck bort är dem. Ni kommer inte träffas på evigheter så varför?

 

Det är säkert någon som tycker annorlunda o förklara då gärna för mej för ja vill veta.

 

Internet o alla kontaktsidor, är det nya framtiden?

Ovido - Quiz & Flashcards