Alla inlägg den 1 maj 2009

Av dagh - 1 maj 2009 16:21

De känns som om jag skulle kunna få lite pålaner i sommar. Samtidigt vill ja inte ta ut nåt i förskott för de kan lika gärna gå åt helvete!


- En liten kryssning till Åland skulle inte va helt fel, kanske kan få me mej nån.


- En restresa till nåt varmt, härligt, fint charterresemål. A säger att hon kan tänka sej de men kan absolut inte planera nåt dels pga dejtingen dels pga pengar. En sån här sak måste planeras litegrann. Inget impulsbeslut från min sida, lite heads up behövs! Vi får väl se förväntar mej inget från den här sidan.

Bror sa även att han akn åka rest 2ggr i sommar till mej igår. Snällt sagt :) Uppskattas mycket även fast ja inte tror på att oss 2 i kombination kommer att komma iväg!


- Smultronstället. Kommer nog S o ja komma iväg nån gång under sommaren iaf, om vi bara får ihop lite vinst på Triss :)


- Roadtrip på västkusten. Framförallt är det Halmstad som lockar. Bara åka iväg o ta dagen som de kommer, boka rum efter vart du känner för att åka. En sväng förbi Öland kanske? Har svårt att se att de här skulle gå o genomföra även fast ja fått en del positiva kommentarer.


Arkösund. Här kommer ja me all säkerhet spendera en hel del tid om inte några planer skulle bli genomförda. Sol, bad, grill. Kan man begära så mycke mer på sommaren?

De som skulle va skoj vore om amn kunde locka ut några vänner på ett besök, lite sol, lite bad, lite grill, lite prat, lite vin ja allt sånt som hör sommaren till! Skulle va så skoj o genomföra det. Hoppas hoppas kan man alltid.


- Norrköping --> Göteborg --> Ullared --> Norrköping. Något som kan bli verklighet. Har blivit medbjuden o följa med till Göteborg o Liseberg. När ja tackade jag trodde ja att vi skulle sova kvar. Sen visade det sig att de va en dagstripp. Nu håller ja på o plantera i S huvud att Ullared e ju nära o de går ju ev att utnyttja min hotellrabatt o sova en natt i Göteborg för att sne åka till Ullared!


Ja de här är väl lite av de ja skulle vilja göra i sommar. Får väl se om ja lyckas me nåt mer än Arkösund!

Av dagh - 1 maj 2009 16:18

Hur många av dessa 15 alternativ passar in på dig?
- Positiv- Social- Skrattig - Bra massör- Vill samla ihop ett gäng kompisar, hyra en yacht och segla runt i blått vatten och besöka olika paradisöar- Golfspelare- Äter hellre fisk och fågel än kött, även fast kött är gott det med - Vet vilken låt den här texten tillhör "..went the distance now I'm not gonna stop, just a man and his will to survive"- Har ambitioner i livet- Gillar både sol- skid- och storstadssemestrar- Gillar kombinationen actionfilmer och komedier- Tycker att man borde vara mer insatt i dagens politik men man orkar ändå inte bry sig riktigt..
- Gillar att få, och komma med, -positiva- överraskningar- Tycker att "Man har det inte roligare än man gör det" stämmer sjukt bra - Tycker att husdjur ska ha fyra ben, varken mer eller mindre (så länge man inte gillar akvariefiskar

Analys av antal "rätt":
--> 0- 3 rätt. Hmm, jag undrar vad du kan tänkas gilla egentligen? Flugfiskesemestrar, senap och animerade filmer?
--> 4- 7 rätt. Njaa, inte sådär jättelattjolajban alltså men du har ju helt klart en grundtalang som går att utveckla
--> 8- 11 rätt. Härligt härligt, du kanske vill haka med på semester i sommar, gå och shoppa eller bara dricka vin och babbla strunt?
--> 12- 15 rätt
Wow, grattis, du passar ju helt in på vad jag tycker är en soft och kul människa - vi är väl redan kompisar hoppas jag?! PS. Om du är kille och singel kan du ju slänga iväg ett "Hej", tror nästan jag gifter mig på direkten då när du har så många rätt!

Av dagh - 1 maj 2009 16:13

Hur ska man bete sej när man känner att man borde vara glad för en kompis skull även fast man inte är det?


I förra veckan i telefon så sa jag rakt ut ordentligt för första gången att kompisen borde tänka efter rejält om det "dejting-förhållande" hon har. Att han inte är värd henne och att hon är värd nåt mycket bättre. I lördas sa jag rakt ut när vi träffades och satt och prata exakt vad jag tycker om allt.

Samtidigt så sa jag att det här är vad jag tycker, det är du som träffar honom inte jag. Så du ska göra vad du känner men du borde tänka efter.

Mer kan jag inte göra och mer kommer ajg inte att göra.


Samtidigt känner jag mej lite taskig och att jag borde vara glad för hennes skull men ja kan inte. Inte i den här situationen.

Ovido - Quiz & Flashcards