Alla inlägg den 30 januari 2010

Av dagh - 30 januari 2010 18:06

I måndas så informerades det, för min del så känns det som om det blev positivt.

För andra blev det kanske inte det. Beror helt på hur man ser det och vad somkan tänkas komma. Jag vill inte spekulera. Det får tiden utvisa.

 

Mitt finger mår betydligt bättre, bara varet började sippra ut så börja värken släppa. Nu ska det bara läka helt o hållet så e ja på banan igen.

Skönt iaf för de gjorde helvetes ont ett tag!

 

På jobbet har det varit mycke i veckan, fullt upp hela tiden o lite övertid. En liten After Work hanns me ändå i torsdas. Harrys Italian Burger rekommenderas!!!

Och sovmorgon i fredas:) Hade en mycket trevlig chaufför på vägen hem i fredas oxå :)

 

Igår va de mat i Lindö. Pappa va så snäll o kom o hämta mig. Och hjälpte mej soppa av bilen samt få ut den då någon varit så snäll o plogat in mig. Tog några minuter o få loss den!

 

Ida har de inte hunnits me så mycket. Har suttit på hotellet o jobbat sen halv 3. Inte mycke liv o rörelse här inte.

Kan bli så att det blir en liten utgång när ja har packat ihop här kl 23!

 

 

Av dagh - 30 januari 2010 18:04

 

 

sometimes I miss you...

Ovido - Quiz & Flashcards