Alla inlägg den 7 mars 2009

Av dagh - 7 mars 2009 22:54

Ida va de melodifestivalen, 2a chansen från Norrköping. Kompisen var me på tv. De trodde ja inte att ja skulle se, skoj iaf. Annars så såg ja ingen bekant person.

Nu har ja lovat henne att ja måste spela in reprisen, när nu den e då....

Ingen av mina favoriter gick vidare :( Lili & Susie o Star Pilots skulle gått vidare istället. Blev iaf glad att de blev Sofia istället för Amy Diamond :)

Favoriterna nu e Agnes, Alcazar o Måns.


Var på Bomässa på em me mamma, den va inget vidare o ha, tur att man hade fribiljetter o gick in gratis. 100kr va de definitivt inte värt.


Nu funderar ja på om ja ska ta o se nån film kanske, känner mej inte jättetrött o känner inte för o sova än.

Kompisen ringde o undra för en halvtimme sen om ja skulle me ut men ja har försoffat mej totalt o va inte ett dugg iordninggjord.


Av dagh - 7 mars 2009 12:19

Igår var en bra dag på jobbet. Hade en hel del o göra, mycket administrativt o de e de ja trivs med. Mitt jobb har fått alldeles för mycket utskick som ja e så trött på. Men igår var en perfekt dag, precis lagom dos med administrativt. Jag hann iof inte me alla reservdelar som ja skulle gjort men de e ju en annan femma. Ja va ju tvungen o sitta me i ett telefonmöte som ja kände att ja inte behövde riktigt o där gick de en timme.

Ja känner fortfarande att ja e sugen på nya arbetsuppgifter, kan tänka mej o pröva på nåt nytt på jobbet men vet inte riktigt vad. Nya jobb växer ju inte på träd precis :) Vet inte heller riktigt hur ja ska bära mej åt o vart ja ska vända mej o säga att ja e intresserad av att göra nytt. Samtidigt så känner ja att ja måste vänta ut min löneförhandling innan ja överhuvudtaget börjar försöka få tag på nåt annat på jobbet. Ja vill ha min löneförhöjnnig, ja tycker att ja e värd den. Men vem tycker inte de :)

Ja behöver nya utmaningar i mitt jobb, som de e nu så står ja bara o stampar på samma ställe känns de som....

Ovido - Quiz & Flashcards