Alla inlägg den 24 juni 2009

Av dagh - 24 juni 2009 10:00

I augusti ska ja på bröllop. 2 månader kvar ganska så exakt. Klänningen e redan inhandlad. Den sitter ganska så tajt så nåt kilo eller två planeras o gå ner. Promeneras gör de varje dag o skräpmat förslker ja låta bli. Jag hoppas att jag lyckas. Iaf att ja inte går upp nåt under sommaren som ja brukar. Är jag kvar på samma vikt som nu så får de väl vara godkänt!


Klänningen e inhandlad på Vila. Det är en axelbandslös (axelband medföljer) klänning med volanger o tyll. Det är en vit bas med "mönster" i svart o  orange. Der orange syns nästan bara om man tittar noga, på håll ser det nästan rosa ut.


Det jag funderar på är om den är för kort för ett bröllop?

Eventuellt blir det ett par leggings i off white om det är lite kallare. Vädret i augusti vet man aldrig med. Frågan är om ett par leggings "förstör"?

På fötterna blir det vita skor/pumps, med en ganska så låg klack.

Vad tror ni om allt?


VILA Bjork Corsage DressVILA Bjork Corsage Dress


Jag funderar på att försöka få tag i något liknande rött halsband till, det kanske kan avra snyggt? Något halsband, smycken måste jag ha iaf.


VILA Bjork Corsage DressVILA Bjork Corsage Dress

Bilder: Bubbleroom



Ovido - Quiz & Flashcards