Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av dagh - 16 augusti 2009 11:11

Ibland känns de som om man tappar kontakten med folk, just så känner ja för tillfället. Känner till en viss del att det är jag som är orsaken men inte enbart jag. Känns väldigt tråkigt då man känner att kontakten börjar försvinna. Vi går åt olika håll. Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.Det är kanske egentligen bara att försöka göra något åt det men det är svårt. Det känns inte som om det vi har nu var det vi hade förr. Och vi människor förändras ju av livet omkring oss. Så att förvänta sig att det alltid ska vara som det var förut är egentligen orealistiskt. Vi går alla vidare i våra liv, mot nya mål o utmaningar.

Av dagh - 16 augusti 2009 11:09

De va ett tag sen sist nu, men har bara inte orkat skriva nåt.En grillkväll me tjejerna blev de förra helgen, supertrevligt :) Innan dess hanns de me 2 dagar i solen i Arkösund, ett besök på Skänninge Marknad med mamma o en tripp till Öland med C. Allt min sista semestervecka. Färsta arbetsveckan har avklarats o de gick utan några större problem. Betydligt bättre än förra året då de va kaos o övertid i ca 2v efter semestern. Nu e ja ifatt o om de blir några problem så dröjer de nog ett tag. I tisdas börja ja mitt nya GI-liv, har funkat sådär o vikten har nog minskat med ca 2kg :) Klänningen till bröllopet sitter lite bättre! Känns som om de fuskats lite i helgen men ja ska ta tag i de igen nu. Har de funkat första veckan så måste de ju funka 2a oxå, eller hur? Och motivationen borde ja ju ha nu!I helgen har de bara tagits lugnt, börja me ett extrapass på hotellet i fredas kväll men sen inget. Bara jag! Och det är så skönt att bara slappa en helg!!!

Ovido - Quiz & Flashcards