Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av dagh - 24 augusti 2009 11:14

Sitter kvar uppe på kundtjänst. Känns som om det inte är någon som har koll på min "situation"


Ja vet inte alls vad jag känner inför vissa saker. Ja funderar en massa o de enda ja kommer fram till är att det känns väldigt trist. Att det ska behöva bli så. Det känns så otroligt tråkigt. Borde ta tag i det men när du inte får nån tillräcklig respons så känns det väldigt trist.


Jag kanske får låta det gå ett tag o se vad som händer. Se om någon mer än jag reagerar på allt. Fast det är mitt liv, varför ska nån reagera på mitt liv? Det är bara jag som bestämmer hur mitt liv ska levas och vad jag gör av det. Jag kan ta goda råd från vänner men i slutändan är det ändå bara jag som kan bestämma hur jag vill ha det.


Ja förstår inte alltid varför. Eller ja förstår ibland men ja fattar inte varför. Glömmer bort sej själv litegrann mittialltihop.

Av dagh - 24 augusti 2009 11:10

I helgen var jag på ett underbart vackert bröllop. Så fina brudparet var.

En jättetrevlig kväll, med god mat, sällskap o stämning.

Känns så otroligt fint att ja fick vara med o dela er stora dag :)

Ovido - Quiz & Flashcards