Direktlänk till inlägg 2 januari 2010

Nyårslöften 2009

Av dagh - 2 januari 2010 13:30

Tänkte ta en liten uppföljning på Nyårslöften a´la 2009

 

Ja ska ta en promenad åtminstone 5 dagar i veckan, allra helst varje dag.

Det höll ett tag och det sprack. På vårkanten/sommaren (dvs när alla serier tog sommaruppehåll och det blev ljust på kvällarna) kom ja igång igen och gick i princip varje dag. Semestern blev det promenad 2ggr/dag och det fortsatte in på hösten ändå tills foten stukades, efter det kom det av sig helt.

 

Ja ska behärska mitt humör ännu bättre än vad ja gjorde under 2008
Jag tror jag lyckats ganska så okej med det. Inte fullt ut men bättre än 2008.

Jag ska ha minst 4 veckors sommarsemester
Ja!!!! 4veckors semester blev det! Så skönt. Hade iof önskat att få ut lite mer av semestern än vad jag fick. Men det som gjordes va väldigt lyckat!

Jag ska uppleva mer
Ett stort misslyckande mot vad det kunde ha blivit!

Jag ska sluta äta skräpmat i onödan
Ett ännu större misslyckande :(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dagh - 12 maj 2010 23:19

 Är precis hemkommen från att ha firat pappa på hans födelsedag. Presenten han inte fram i tid men att träffas o umgås e huvudsaken!   Nu är det 4 dagar av ledigt o se fram emot. Härligt!!! Utanför fönstret regnar, blixtrar o mullrar de. Nu ...

Av dagh - 27 mars 2010 15:41

... me ett litet kort inlägg.   Mycket har hänt sen sist. Bra som dåligt. Livet går vidare vad som än händer runt omkring en. Det är inte mycket som jag kan göra för att påverka vissa händelser. Det är bara att acceptera det. Visst vissa saker ka...

...

Av dagh - 16 februari 2010 21:36

Ibland händer det mycket i ens liv, i o omkring det.Hinner knappt med mej själv, ibland är det skönt, ja slipper fundera.Ja går i ide ett tag.... ...

Av dagh - 16 februari 2010 21:32

Nu e partyhelgen me tjejerna bokad! Lämna stan o dra söderut mot "nya" miljöer ;)   Planen är en massa skoj, härligt party o god hotellfrukost me fina tjejer.   Linköping, here we come!!! ...

OS

Av dagh - 16 februari 2010 21:26

OS är igång, kvällarna ägnas åt skidskytte, skidor o alpint. En guldmedalj har de blivit och hoppas på fler snart. Skidskytte har de däremot gått lite sämre, undrar om de blir en medalj överhuvudtaget?   Imorn är de dax för lite övertid igen. För...

Ovido - Quiz & Flashcards