Alla inlägg den 18 mars 2008

Av dagh - 18 mars 2008 20:39

Ja vet inte vad ja väntar på, men känns som om ja väntar på något. Eller egentligen väntar ja väl på massor. Känns som om livet bara har stannat upp. Ja kommer inte vidare. Det händer inget nytt. Vad ska jag göra med resten av mitt liv?


Jag vill ha ett svar nu. Att du inte fattar det....

Jag vill kunna lägga det här åt sidan, men det går inte.


Av dagh - 18 mars 2008 14:51

Gick hem från jobbet igår. De som normalt tar 40 min tog igår ca 50 min pga allt halkande fram o tillbaka på trottoaren. Dessutom kan de upplysas om att ja blev genomblöt om fötterna. Tror inte att skorna torkat än.

Ida blir de o åka me bror hem, för ja e redan blöt om fötterna efter att ha gått över gatan för att handla lunch.


I övrigt så har de inte hänt mycket idag.

Jag har aktiverat min spraydate igen. Va nog ca 8 månader sedan den blev avaktiverad eftersom ja aldrig var inne på den. Ja vet inte riktigt vad ja tycker om spraydate. De dimper ner mail stup i kvarten tycker jag. De blir för mycke o inget vettigt sägs. Ja vill ha en konversation som kanske säger lite mer.......

Ovido - Quiz & Flashcards