Alla inlägg den 21 mars 2008

Av dagh - 21 mars 2008 11:23

Jag vet inte vad det är med mej idag. Sitter i sovrummet o tittar ut genom fönstret och ser att det snöar.... ska inte det här ta slut? Jag trodde att våren skulle vara här för att stanna nu. Vädret gör ju inte att jag känner mej bättre precis. Jag är inne i nån svacka för tillfället. Jag undrar varför jag finns till? Vad har hänt med mitt liv? Vad har jag gjort med mitt liv? Tiden bara rinner iväg....

Jag känner mej bara så himla ensam ibland. Som om jag inte har några vänner. Visst har jag det men det känns samtidigt som om det är jag som får ta tag i grejer som ska göras. Ibland tappar ja bara lusten, orkar bara inte längre.

Känner att det behövs lite nya influenser i mitt liv. Men hur fan ska man få in nya influenser i sitt liv? Jag trodde att ja fått det men då fan skiter sig allt. Blir så trött på det. Vad gör jag för fel?


Kollade igenom de bilder jag tagit med min mobil igår. Tydligen så hade ja tagit kort i lördas. Inget minne alls av det! Jag hade nog fått i mig lite mer o dricka än ja minns! När ja tänker efter så är de inte jättemycke ja minns från lördagskvällen. Trevligt hade ja nog men ändå..... vissa saker gör mej deprimerad.


Ja känner mej så otroligt negativ. Jag gör ingenting vettigt alls idag. Skulle ha behövt göra så mycket men jag orkar inte ta tag i nåt. Ska snart ut till föräldrarna o äta middag. Blir nog att jag är kvar där ett tag. Orkar inte sitta ensam i helgen. Har inte planerat nåt i helgen så då kan ja lika gärna umgås med familjen. Känns som om det var ett tag sen sist. Känns som om att har kretsat kring att gå ut o festa den senaste tiden.


Allt kändes så bra förut, men vad hände? Nu är det ingenting? Inget livstecken. De gör mej så deprimerad....


Kollade in Ts bilddagbok. Teckningen gjorde mej riktigt glad. Får mej att tänka tillbaka på Åtvidabergstiden. Inte för att de kanske va så smickrande o bli jämförd me en gris.... men de luktar A lång väg..... Typiskt henne!!!


Ovido - Quiz & Flashcards