Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av dagh - 10 augusti 2008 21:26

Imorn är de dax igen. Dax o släpa sej upp ur sängen när väckarklockan ringer. Göra sig iordning på en begränsad tid. Gå till bussen för att ta sej till jobbet.

Tillbaka till verkligheten efter 3 veckors semester. Inte något ja ser fram emot precis.

Jag förväntar mej kaos på jobbet. Jag hoppas att jag har fel. Jag vill inte ha massor att göra så jag hoppas att de skött sej när jag varit borta men man vet ju aldrig.


I onsdas var jag på Ullared med S från jobbet. Och J förstås som jobbade där i sommar o hennes syskon. Superskoj. Var precis lagom med folk. Ingen kö för att komma in. Inga problem o komma fram alls därinne. Och absolut ingen kö i kassorna. Klarade av allt därinne på 3 timmar. Lite av ett rekord tror jag! Däremot så hittade ja inte så jättemycket. Iof så var ju de bra för plånboken men hade ändå velat ha lite mer. Hittade inte riktigt de ja va ute efter :(


Annars så har de ínte hänt så mycke den här veckan. Har mest tagit de lugnt. Träffat en del kompisar o uppdaterat mej lite. Tagit de lugnt hemma o gått o småplockat lite. har blivit otroligt sugen på o göra om här hemma. Skulle vilja byta ut hela bokhyllan i vardagsrummet men känns så himla onödigt då de inte e nåt fel på den. Men ska nog ta o möblera om o ev trycka in ett bord i vardagsrummet. Ja får se hur de går me de planerna.


Den ev resan till Halmstad blev inte av. Hade varit o åka fre - sön isf o ja kände inte för att åka sista helgen på min 3 veckors-semester. Isf så skulle ja åkt tidigare i veckan. Och när ja skulle ha blivit tvungen o åka ensam fra o tebax till Halmstad me bil så kändes de bara jobbigt. Särskilt när ja nästan var där i onsdas oxå. Får se om man kommer iväg nånannanstans under hösten.

 Skulle vara otroligt skoj o åka o se Mamma Mia i Stockholm, den engelska uppsättningen. Den går under augusti. Får se om man kommer iväg, skulle vara roligt om man vore några stycken.

Eller en resa senare i höst. Till nåt varmt ställe. Den som lever får se :)



Ovido - Quiz & Flashcards