Alla inlägg den 16 augusti 2008

Av dagh - 16 augusti 2008 19:31

Ja borde verkligen vara klar o på väg nu men ja sitter fortfarande framför datorn.

Har lyckats slänga i mig lite mat. Måste bara fixa iordning håret o mej själv så e ja på väg. En aningen försenad men..... vet inte vad ja håller på me. Att ja aldrig lyckas passa tider nu längre.....

Av dagh - 16 augusti 2008 17:42

Ja borde ha börjat göra mej iordning för länge sen..... ja kommer att va så stressad innan ja ska iväg. Och jag ska hinna me o laga till den mat ja tog fram innan ja ska iväg oxå. Hur ska det här gå?

Av dagh - 16 augusti 2008 15:36

Igår kom de ett sms från A som undrade om ja ville gå ut ikväll. Ja va inte särskilt svårövertalad precis ;) Så nu sitter ja här framför datorn o försöker fundera ut vad ja ska ha på mej. Va en sväng på stan utan o hitta nåt. Iof va de bara bra då ja nog behöver pengarna till bättre saker. Men samtidigt känner ja att ja skulle vilja ha nåt nytt på mej. Ja har inget roligt i garderoben. Dessutom va tvättstugan bokat då ja ev hade behövt slänga in nåt i tvättmaskinen. Har inte tvättat på evigheter då de varit omöjligt o få en tvättid som passar. De gör ju oxå att urvalet begränsas ännu mer.

Passade på att göra ett litet besök på systemet när ja va på stan oxå. Så de ska ja komma ihåg o kyla ner i kylskåpet.

Kan behöva en rolig kväll efter veckan som gått. Så ja hoppas att de e lite roligt folk ute!

Av dagh - 16 augusti 2008 13:06

...har vart rent ut sagt förskräcklig.

Så mycket att göra på jobbet. Jag springer fram o tillbaka till verkstan, svarar i telefon, skickar fraktsedlar, skickar kartonger o gud vet allt. En massa trassel som uppstått under min semester som måste redas ut. Inte en lugn stund har jag haft.

Får en massa extra samtal nu oxå eftersom L är på semester. Sen i onsdas så håller ja oxå koll på en L´s mail, för gör inte ja de e de ingen som gör de liksom :) Samt skickar kostnadsförslag. Iof så har hälften av Kostnadsförslagen me mitt jobb o göra men de e egentligen L som sköter det. Och en hel del av samtalen ja får av kundtjänst rör mitt jobb men att L har suttit däruppe o tagit de samtalen annars.

Mina chefer skulle nog gå i taket om de märker allt som ja gör som ja inte ska göra men egentligen så har mycket med mitt jobb o göra... Vi får väl se hur de går nästa vecka. Om de måste jobbas över. Den här veckan har ja varit kvar varenda dag förutom i fredas....




Ovido - Quiz & Flashcards