Alla inlägg under mars 2009

Av dagh - 1 mars 2009 19:42

Ute igår, rätt trevligt. Tror att ja löste mitt dåliga sätt me kompisen. Ja kände att ja redde ut de från min sida så hoppas att de e ok från hennes sida me. Han verkar vara gullig mot henne men han har ju vissa sidor som ja inte skulle acceptera om de vore jag. Definitivt inte min smak heller haha.


Vi skulle gå redan halv 8 men som vanligt blev vi sena. A kom till mej 5 över 8, då hade ja redan börjat se melodifestivalen så de blev o fortsätta se den här o när vi lyssnat på alla bidrag gick vi till förfesten. Roligare förfester har ja varit på men trevligt folk, iaf de som ja redan kände. Tråkigt när folket sitter runt ett bord o så får man inte plats. Knappt nån musik heller. Inget höjdar party alltså men utgången sen var kul!

Samma gamla ställe som vanligt. För mycke folk, jättetrångt på dansgolvet. Gick vidare sen me C, gjorde ett litet misstag me en viss person. Borde inte gjort de. Situationen känns väldigt jobbig. Vet inte riktigt vart ja skat a vägen me de.


Kvällens bästa från C som hade saknat o partat me mej, ikväll ska vi ut o dansa :) Trevligt o känna sej saknad o uppskattad när ja e back on track igen.


Imorn e de dax för jobb igen. Känner mej jättetrött. Orka upp ur sänen imorn vet ja inte hur ja ska orka. Ska skärpa till mej imorn o hela veckan me för den delen. Ja ská inte gå omkring o bli irreterad. Ja ska bli en positiv människa igen. Försöka iaf.


Ja ska ta tag i mitt liv igen. Jag måste.

Ja ska prata med honom nu: Jag vill. Jag måste.


Jag känner min utlandsresa flyga bort över himlen. Har ingen o åka med längre känns de som. A kommer inte o va intresserad av o åka iväg nu. Fullt upp me killen o allt som hon kommer o bli. Ja blir så trött på planer som kommer o ändras. Som om ja inte räknas längre.

Ovido - Quiz & Flashcards