Alla inlägg den 1 juli 2009

Av dagh - 1 juli 2009 19:33


Hängde på Anders o Stefan på jobbet o käka lunch. God kebabtallrik blev de. Hade bara nån fryst, färdigköpt tacogrej o de locka inte precis. Bjöd in mej själv istället ;)


Fortfarande en otrolig värme. Skulle behöva ta ett bad snart. Har fortfarande inte tagit årets första dopp o ja undrar när de ska bli? Badsugen någon? :)


Molnen har iof börjat komma.... får se hur vädret ser ut imorn.


Ikväll har de fikats på Lindahls me tjejerna. L messa o fråga om ja skulle me o de ville ja ju så gärna. Blev en snabbrunda på stan oxå.


Blir så trött på utlandssnacket som går, ja får inte åka, ja vill inte höra isf. Fatta de!!!

Av dagh - 1 juli 2009 19:31

Fyra jobb jag haft i livet:

Postsorterare

Receptionist

Nattreceptionist

Administratör


Fyra filmer jag skulle kunna se om och om igen:

Sweet Home Alabama

Fjorton suger

6 points

Center Stage: Turn it up


Fyra platser jag bott på:

Lindö

Eskilstuna

Haga

Oxelbergen


Fyra tvserier jag gillar att titta på:

Greys Anatomy

Amazing Race

Gossip Girl

Bonde Söker Fru


Fyra platser där jag varit på semester:

Öland

Halmstad

Cypern

Arkösund


Fyra hemsidor jag besöker dagligen:

Facebook

Hotmail

Aftonbladet

Hemnet


Fyra favoriträtter:

Tacos

Spaghetti o Köttfärssås

Kyckling

Lax i ugn


Fyra ställen du skulle vilja vara på nu:

På min balkong

I Arkösund

På en strand i nåt varmt land

I vattnet i en sjö


Fyra djur du gillar:

Hund

Kanin

Hamburgare

Fläskfilé


Fyra svordomar jag säger dagligen:

Fan

Helvete

Skit oxå

Jävlar


Fyra saker jag vill just nu:

Köpa ny säng

Åka på semester

Bli smal

Få löneförhöjning


Ovido - Quiz & Flashcards