Alla inlägg den 6 juli 2009

Av dagh - 6 juli 2009 15:28

Ja semesterkaoset har börjat redan, innan ja ens gått på semester. Illa.

De kommer inte funka alls me mina reservdelar känns de som. De sätts på tvären redan nu, innan de ens börjat. Men va f-n, inte mitt problem egentligen. Att de aldrig kan skötas ordentligt från "högre ort" när ja ska på semester. Kaos väntas när ja kommer tillbaka...... :(

Av dagh - 6 juli 2009 13:58

Promenadsällskapet ida försvann, tydligen sjuk. Nästan ännu jobbigare o skjuta upp de än o få de överstökat. Nu känns de som om de hänger över mej o ja måste hinna klippa in de i mitt upptagna program.


Hade tänkt mej ut på en promenad själv ändå ida men ska de regna så e ju de inget kul.... Bara jobbigt. Får se om ja lyckas ta mej i kragen.


Jag är verkligen glad att ja inte börja min semester ida, bara en massa regn hela tiden. Hoppas vädret blir bättre tills nästa vecka då min semester börjar. Bara 4 dagar (nästan) kvar nu!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards