Direktlänk till inlägg 19 januari 2008

Rubrik saknas

Av dagh - 19 januari 2008 10:32

Så vad var meningen till att jag skapade denna blogg? Jag vet inte!

Egentligen skulle jag vilja skriva allt vad jag känner, vad jag blir irriterad på, vad jag tycker om folk o allt som gör mej glad osv. Men ändå så finns det nån sorts spärr mot att göra de. Vill jag verkligen att vem som helst ska kunna få reda på vad jag tycker?


Sitter nu på hotelljobbet, har gjort de sen 7 imorse o kommer sitta här tills 15 i eftermidda. Ett alldeles underbart sätt att tillbringa sin helg på! Ja fattar inte att ja orkar. Har mitt heltidsjobb månda till freda + att ja jobbar extra på hotellet lite då o då. Vet inte varför ja håller på. Tror att de har lite att göra me att ja inte vill släppa taget, sen så att de blir några extrakronor oxå. På ett sätt så tycker jag oxå att det är skönt att hålla liv i hotellkunskaperna ifall att om jag någon gång vill tillbaka till hotellbranschen. Men den allra största anledninge e nog att ja inte vill släppa taget.....

Sen så känns väl inte mitt ordinarie jobb särskilt säkert.... med alla flyttplaner, uppsägningar osv. De känns som om man balanserar på en skör tråd o bara väntar på att man ska ramla ner....


I eftermidda kommer kompisen o kollar in min nya lägenhet. Jättekul, men samtidigt känner jag att jag bara skulle vilja tat lugnt ikväll. Jobbigt oxå eftersom ja inte vet exakt när hon kommer heller. Sen så va hon sugen på att gå ut, vilket ja absolut inte har råd med (har aldrig förut varit med om en så lååååång januari). Sen så tror inte ja att det är särskilt mycket folk ute heller, helgen innan lön osv. Känner att ja måste bjuda på nåt oxå, men eftersom ja inte vet exakt när hon kommer (em lr kväll, fika lr mat?) så kan ja ju inte planera + att alla skåp därhemma är tomma. Ja får väl ta de som de kommer..... Kul att hon ska titta förbi iaf.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dagh - 12 maj 2010 23:19

 Är precis hemkommen från att ha firat pappa på hans födelsedag. Presenten han inte fram i tid men att träffas o umgås e huvudsaken!   Nu är det 4 dagar av ledigt o se fram emot. Härligt!!! Utanför fönstret regnar, blixtrar o mullrar de. Nu ...

Av dagh - 27 mars 2010 15:41

... me ett litet kort inlägg.   Mycket har hänt sen sist. Bra som dåligt. Livet går vidare vad som än händer runt omkring en. Det är inte mycket som jag kan göra för att påverka vissa händelser. Det är bara att acceptera det. Visst vissa saker ka...

...

Av dagh - 16 februari 2010 21:36

Ibland händer det mycket i ens liv, i o omkring det.Hinner knappt med mej själv, ibland är det skönt, ja slipper fundera.Ja går i ide ett tag.... ...

Av dagh - 16 februari 2010 21:32

Nu e partyhelgen me tjejerna bokad! Lämna stan o dra söderut mot "nya" miljöer ;)   Planen är en massa skoj, härligt party o god hotellfrukost me fina tjejer.   Linköping, here we come!!! ...

OS

Av dagh - 16 februari 2010 21:26

OS är igång, kvällarna ägnas åt skidskytte, skidor o alpint. En guldmedalj har de blivit och hoppas på fler snart. Skidskytte har de däremot gått lite sämre, undrar om de blir en medalj överhuvudtaget?   Imorn är de dax för lite övertid igen. För...

Ovido - Quiz & Flashcards