Direktlänk till inlägg 31 januari 2008

Rubrik saknas

Av dagh - 31 januari 2008 21:59

Torsdag kväll o ja ligger i soffan o har precis sett Las Vegas. Jag borde ta mej till sängen för o lägga mej lite skapligt. ja borde ju ha lärt mej att ja alltid är så morgontrött. Men imorn e de äntligen fredag! Äntligen en helg som jag inte har nåt planerat.

Jag ska ju iof träffa A imorn för att se Footloose på dvd. Var ju bara tvungen o beställa den efter att vi sett musikalen och idag fick ja den äntligen hem. Blir o sitta o jämföra den med musikalen. Men jag förväntar mej nästan att jag ska tycka att den e sämre o att ja blir besviken. Musikalen var så bra o filmen e ju en annan grej. Men ska bli kul o se den "igen". Tyvärr e ju inte Maniac med :(

På lörda kan de nog bli en tripp till IKEA för att köpa en sekretär så att ja äntligen kan få ordning på sovrummet oxå! Sen e ja ju lite partysugen oxå, eventuellt en utgång på gång..... vi får väl se!!!


Ute blåser de en hel del. Får se om de blir nån storm den här gången....De värsta är att de låter så dant i spisfläkten så fort de blåser.


Ikväll ringde de på en tjej från tele2 på dörren som undrade hur mina tele2vanor var!!!


Dagens flopp; frusen kycklingsallad från Shell.


I CDN snurrar Måns Zelmerlöw - Stand by for....

I datorn spelas Kenny Loggins - Footloose

Som ni märker e ja för tillfället Footloose-beroende

 
 
Thina

Thina

31 januari 2008 23:06

Låter förjävligt i min spisfläkt me! :p

http://pasadena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dagh - 12 maj 2010 23:19

 Är precis hemkommen från att ha firat pappa på hans födelsedag. Presenten han inte fram i tid men att träffas o umgås e huvudsaken!   Nu är det 4 dagar av ledigt o se fram emot. Härligt!!! Utanför fönstret regnar, blixtrar o mullrar de. Nu ...

Av dagh - 27 mars 2010 15:41

... me ett litet kort inlägg.   Mycket har hänt sen sist. Bra som dåligt. Livet går vidare vad som än händer runt omkring en. Det är inte mycket som jag kan göra för att påverka vissa händelser. Det är bara att acceptera det. Visst vissa saker ka...

...

Av dagh - 16 februari 2010 21:36

Ibland händer det mycket i ens liv, i o omkring det.Hinner knappt med mej själv, ibland är det skönt, ja slipper fundera.Ja går i ide ett tag.... ...

Av dagh - 16 februari 2010 21:32

Nu e partyhelgen me tjejerna bokad! Lämna stan o dra söderut mot "nya" miljöer ;)   Planen är en massa skoj, härligt party o god hotellfrukost me fina tjejer.   Linköping, here we come!!! ...

OS

Av dagh - 16 februari 2010 21:26

OS är igång, kvällarna ägnas åt skidskytte, skidor o alpint. En guldmedalj har de blivit och hoppas på fler snart. Skidskytte har de däremot gått lite sämre, undrar om de blir en medalj överhuvudtaget?   Imorn är de dax för lite övertid igen. För...

Ovido - Quiz & Flashcards