Direktlänk till inlägg 25 mars 2008

SNÖ!!!

Av dagh - 25 mars 2008 20:17

Så ida kom de stora snökaoset till stan. Jag är inget stort fantast av de. Jag vill ha vår o värme inte vinter o kallt. De har verkligen snöat konstant hela dan idag. Hade planerat att gå hem från jobbet idag men det blev spårvagnen hem istället. När ja kom innanför dörren blev de bara o lasta av lite grejer för att sen bege sej ner på gatan o gräva fram bilen. De blev lite blöta ben innan ja kunde köra iväg. Och vilka köer på gatorna.... trodde ja aldrig skulle komma fram till City Gross. Storhandlade nu när lönen kom.... fick helt plötsligt massor av ideér på mat som ska göras o som de inhandlades grejer till. Får verkligen se om ja lyckas nu!

Var inte hemma förräns efter 7 nu ikväll. Tiden bara rinner iväg om dagarna. Fast idag har jobbet varit helt okej. Haft lite o göra hela tiden. Och L håller på o lär upp mej på hennes jobb så att ja ska kunna de nästa vecka när hon är på semester. Kommer va totalkaos på jobbet nästa vecka!

Dem hörde oxå av sig från hotellet o fråga om ja kunde jobba några timmar på måndag men jag känner att eftersom ja ska hålla koll på både mitt o Ls jobb nästa vecka så har ja ingen aning om när ja kan  komma ifrån så jag sa ifrån. Jag känner att ja har tackat nej alldeles för mycket på senaste tiden o de känns inte bra....

A ringde förut.... men som vanligt bröts samtalet mitt i pga av A´s alldeles utmärkta telefon som stänger av sej själv stup i kvarten :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dagh - 12 maj 2010 23:19

 Är precis hemkommen från att ha firat pappa på hans födelsedag. Presenten han inte fram i tid men att träffas o umgås e huvudsaken!   Nu är det 4 dagar av ledigt o se fram emot. Härligt!!! Utanför fönstret regnar, blixtrar o mullrar de. Nu ...

Av dagh - 27 mars 2010 15:41

... me ett litet kort inlägg.   Mycket har hänt sen sist. Bra som dåligt. Livet går vidare vad som än händer runt omkring en. Det är inte mycket som jag kan göra för att påverka vissa händelser. Det är bara att acceptera det. Visst vissa saker ka...

...

Av dagh - 16 februari 2010 21:36

Ibland händer det mycket i ens liv, i o omkring det.Hinner knappt med mej själv, ibland är det skönt, ja slipper fundera.Ja går i ide ett tag.... ...

Av dagh - 16 februari 2010 21:32

Nu e partyhelgen me tjejerna bokad! Lämna stan o dra söderut mot "nya" miljöer ;)   Planen är en massa skoj, härligt party o god hotellfrukost me fina tjejer.   Linköping, here we come!!! ...

OS

Av dagh - 16 februari 2010 21:26

OS är igång, kvällarna ägnas åt skidskytte, skidor o alpint. En guldmedalj har de blivit och hoppas på fler snart. Skidskytte har de däremot gått lite sämre, undrar om de blir en medalj överhuvudtaget?   Imorn är de dax för lite övertid igen. För...

Ovido - Quiz & Flashcards