Direktlänk till inlägg 6 april 2008

Övertid

Av dagh - 6 april 2008 16:23

Tänkte uppdatera min vecka.

Har jobbat 7-18 i princip hela veckan. Har inte haft tid att ägna mej åt mitt liv överhuvudtaget. Har bara varit att gå upp, åka till jobbet, gå hem från jobbet (oftast hemma strax före 19), göra mat, se lite på tv för att sen gå o lägga sej.

Samtidigt som de vart otroligt jobbigt o sköta mitt eget jobb + L´s jobb att svara i telefon (o allt annat som hon gör) så har de ändå vart lite kul. Iaf då man kunnat svara på de frågor kunderna o har o då man inte blivit utskälld av kunder. Sen att skicka kartonger överallt har inte vart någon höjdare. Kan inte förstå att ja ska skicka kartonger, enligt mej e de något som logistiken ska göra (får se hur de blir när vi kommer till Lkpg, då kan de inte hållas på som de görs nu enligt mej). men tiden har gått otroligt fort då ja har haft mkt o göra. Sen så har ja haft en del intressanta samtal med personer från de andra verkstäderna..... med personer som kanske inte vart så populära hos andra personer hos oss men som jag tycker har varit trevliga! Mitt eget jobb har jag hamnat efter med, inte så bra då ja fick en liten påminelse från "min chef" att ja låg efter med lite klarrapporteringar! Och sen så har jag inte hunnit med allt jag skulle göra med L´s jobb, Får se vad som sägs imorgon.

Men som sagt ska ja sköta 2 jobb så är de självklart att man hamnar efter + att man måste jobba övertid. Ska bli intressant o se lönekuvertet :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dagh - 12 maj 2010 23:19

 Är precis hemkommen från att ha firat pappa på hans födelsedag. Presenten han inte fram i tid men att träffas o umgås e huvudsaken!   Nu är det 4 dagar av ledigt o se fram emot. Härligt!!! Utanför fönstret regnar, blixtrar o mullrar de. Nu ...

Av dagh - 27 mars 2010 15:41

... me ett litet kort inlägg.   Mycket har hänt sen sist. Bra som dåligt. Livet går vidare vad som än händer runt omkring en. Det är inte mycket som jag kan göra för att påverka vissa händelser. Det är bara att acceptera det. Visst vissa saker ka...

...

Av dagh - 16 februari 2010 21:36

Ibland händer det mycket i ens liv, i o omkring det.Hinner knappt med mej själv, ibland är det skönt, ja slipper fundera.Ja går i ide ett tag.... ...

Av dagh - 16 februari 2010 21:32

Nu e partyhelgen me tjejerna bokad! Lämna stan o dra söderut mot "nya" miljöer ;)   Planen är en massa skoj, härligt party o god hotellfrukost me fina tjejer.   Linköping, here we come!!! ...

OS

Av dagh - 16 februari 2010 21:26

OS är igång, kvällarna ägnas åt skidskytte, skidor o alpint. En guldmedalj har de blivit och hoppas på fler snart. Skidskytte har de däremot gått lite sämre, undrar om de blir en medalj överhuvudtaget?   Imorn är de dax för lite övertid igen. För...

Ovido - Quiz & Flashcards