Direktlänk till inlägg 6 april 2008

Lördagskvällen

Av dagh - 6 april 2008 16:35

Gårdagen ska de inte pratas  om egentligen. Vilken katastrof.

Det hela började med att det gick alldeles för långt i mina skor innan vi kom fram till vår destination. Ett extra litet plus för den trevliga resan med 2ans spårvagn :) Egentligen va de inget problem att vi gick så långt om det inte var för att jag hade ett par skor på mej som inte lämpade sej för en sån promenad. Men vad skulle jag gjort, skorna va ju så snygga till klänningen. Väl framme på förfesten så sågs de på körslaget. Det hade jag kunnat vara utan. Iof så e de lite skoj men de blir lite jobbigt o sitta o titta på tv o allt va så uppradat. Självklart blev ja lite onykter o satt o dissa alla melidifestivallåtar o skrek en hel massa. Väldigt moget gjort! Att jag aldrig lär mej. Framåt 12 va de dax o bege sej iväg. Vilket innebar att vi åkte till 3 olika ställen. Att man aldrig kan åka till samma ställe!? För min del innebar de iaf Palace. Vilket va en lite missräkning i sig. Hade räknat med att träffa på en del personer som ja visste kanske skulle dit. Ingen dök upp. Vilket innebar att ja självklart blev sur o tyckte de va dötråkigt. Vart fan va alla personer. Ni skulle ju va där. Jag ville verkligen träffa en del av er ju..... Mitt liv måste verkligen uppdateras. Kan inte fortsätta ha det så här. Självklart började ja känna av fötterna oxå mitt i allt vinglande fram o tillbaka. Kvällen avslutades iaf med att ja fick en drink kastad över mej. Jag blev självklart ännu surare o va bara tvungen o skälla ut tjejen som gjorde det. Det var inte så populärt att ja gjorde de så hon satte igång o skrika tillbaka åt mej. Som tur var hade ja så stor sinnesnärvaro att vända mej om o gå därifrån efter att ha sagt ett antal väl valda ord till henne.

Efter de blev de hemgång, kan upplysas om att vägen aldrig känts så lång tidigare.......

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dagh - 12 maj 2010 23:19

 Är precis hemkommen från att ha firat pappa på hans födelsedag. Presenten han inte fram i tid men att träffas o umgås e huvudsaken!   Nu är det 4 dagar av ledigt o se fram emot. Härligt!!! Utanför fönstret regnar, blixtrar o mullrar de. Nu ...

Av dagh - 27 mars 2010 15:41

... me ett litet kort inlägg.   Mycket har hänt sen sist. Bra som dåligt. Livet går vidare vad som än händer runt omkring en. Det är inte mycket som jag kan göra för att påverka vissa händelser. Det är bara att acceptera det. Visst vissa saker ka...

...

Av dagh - 16 februari 2010 21:36

Ibland händer det mycket i ens liv, i o omkring det.Hinner knappt med mej själv, ibland är det skönt, ja slipper fundera.Ja går i ide ett tag.... ...

Av dagh - 16 februari 2010 21:32

Nu e partyhelgen me tjejerna bokad! Lämna stan o dra söderut mot "nya" miljöer ;)   Planen är en massa skoj, härligt party o god hotellfrukost me fina tjejer.   Linköping, here we come!!! ...

OS

Av dagh - 16 februari 2010 21:26

OS är igång, kvällarna ägnas åt skidskytte, skidor o alpint. En guldmedalj har de blivit och hoppas på fler snart. Skidskytte har de däremot gått lite sämre, undrar om de blir en medalj överhuvudtaget?   Imorn är de dax för lite övertid igen. För...

Ovido - Quiz & Flashcards