Alla inlägg den 24 september 2008

Av dagh - 24 september 2008 20:23

Utrensningen i sovrummet förtsätter. Hur mycke skit har ja egentligen tryckt in i garderoberna? Är fortfarande lika mycke kaos på golv/väggar/tak - ja överallt :) Känns som om ja kommer att få mycket mer plats i garderoberna nu när ja städar ut så ja får väl stå ut med röran ett tag.


Ingen lönespec kom de ida. Ja behöver veta min lön. Vill ha koll på hur mycke (lite) ja har kvar efter ALLA räkningarna den här månaden. Fick en rejäl chock, trodde verkligen inte att de var så mycke som de va! Nu när ja äntligen är klar me återbetalningen av mina sommardäck så kändes det som om ja skulle ha lite mindre utgifter, men där så trodde ja tyvärr fel. Alltid är det något.


kl 21 tänkte ja se nya serien me Persbrandt på 4an, Oskyldigt dömd, tror tyvärr inte att den är så bra. Så nu har ja 30 min på mej o hinna me allt annat.

Av dagh - 24 september 2008 07:58

Vaknade upp i ett fullständigt kaos, kändes inte alls bra. Vill ju ha ordning o reda omkring mej. Måste få ordning på det idag när ja kommer hem.


Igår så har vi äntligen fått tillbaka ljuset i trapphuset. Eller iaf vi som bor högst upp. Lampan på vårat våningsplan har inte fungerat på säkert 3 månader. I somras orkade jag definitivt inte bry mej, de var ju ljust ändå. Men för 3 veckor sen så fick jag nog, då började det bli mörkt om nätterna o på morgonen, o ringde fastighetsskötaren. Och igår kom äntligen ljuset tillbaka. 3 veckor  är ändå lite lång tid tycker jag. Och varför har ingen annan granne brytt sig? Ska jag behöva byta skepnad o bli den som förföljer fastighetsskötaren vid minsta lilla. Det var den personen ja var när ja bodde i Haga. Men då gick ju allt sönder oxå :)

Ovido - Quiz & Flashcards