Alla inlägg den 27 september 2008

Av dagh - 27 september 2008 16:44

De blir ev en utgång ikväll. Kanske, kanske inte. Ja vet inte. Å ena sidan e ja ju sugen, å andra sidan e de otroligt skönt o inte göra nånting oxå! L hörde av sig o undrade va ja hade för planer för kvällen o tyckte att ja skulle komma förbi henne. Ja kanske tar mej iväg dit. Kommer bara bli superstressad. Ska ut till föräldrarna o äta innan o sen va där till 7 halv 8. De går ju inte riktigt.....

Av dagh - 27 september 2008 13:54

Jag har absolut inga planer inför denna helg, kväll! Känns lite tråkigt. Innan just nu, så kände ja absolut inte så. Det skulle bara bli skönt. Men nu börjar behovet att få ut o röra på sej ikväll göra sej påmint. Det är ju lönehelg o ja vill göra nåt skoj. Men de ja hört med har andra planer, jobb o bio osv.


Var en sväng in till stan förut. Kollade in på KappAhl men såg inget intressant. På Lindex köpte ja en poloklänning, mascara, nån foundation, 3 par strumpbyxor o 25% på hela köpet. Sen Wedins o kolla efter en väska men hitta ingen som kändes jättebra. Får väl köra me min sommarväska ett tag till. Köpte me mej en taco hem o äta.


Och nu så har ja hamnat här o vet varken ut eller in. Vad ska jag göra. Ska ja försöka få tag i nån mer o kolla vad som händer ikväll?  Eller ska ja helt enkelt strunta i de o tat lugnt som ja planerat sen innan?


Om 50 min spelar bror match. Vinst är vad som gäller. Det är nu det gäller gå direkt upp i 2an eller kvala. Hoppas att det går bra. Jag hatar o se på fotboll men på ett sätt e ja lite sugen på o gå o se. Men ja vet inte. E ja kluven eller inte....


Måste ta tag i resten av min dag nu, kan inte gå o vela längre.

Ovido - Quiz & Flashcards