Alla inlägg den 3 februari 2008

Av dagh - 3 februari 2008 17:19

Gårdagen spenderades först med ett besök på Ikea i Lkpg för inköp av en sekretär att ha i sovrummet.

Nu när den är ihopmonterad (med viss hjälp av pappa haha) och ommöblerat i sovrummet kan jag konstatera att det blev riktigt bra!

Nu är det bara att stoppa in alla saker på sin rätta plats.....


På kvällen blev de sen en liten uppvärmning av festande i min lägenhet. Va ju tvungen o testa en gång innan själva inflyttningsfesten :)

Jag började så smått själv innan A behagade dyka upp! Blev att sitta framför datorn me ett glas i ena handen haha.....

När väl A kom så blev de o sitta o snacka skit till tonerna av Måns Zelmerlöw o en massa Eurovision-skivor! Måste ju värma upp lite inför nästa vecka då Melodifestivalen drar igång :)

Vid halv 12 så drog vi ner till Palace! Det var jag som fick för mej att vi skulle åka vid halv 12, ett ganska så dåligt beslut visade det sej då det var nästan folktomt när vi kom. Men det droppa snabbt in lite folk, tyvärr inget bekant folk vilket gjorde att vi vid halv 2 började tappa lusten för Palace och tröttnade rejält på musiken. Då fick undertecknad den strålande idén att ja skulle träffa min bror! Sagt o gjort, ja övertalade A att vi bara var tvungna o gå dit så vi knallade bort i kylan men hamna istället till kön i Bomullsfabriken! Men där va vi inte långvariga, gick till McDonalds istället. Och knalla sen hemåt i kylan och halkade runt på gatorna!

Idag på morgonen konstaterade ja att de gått åt betydligt mer pengar än jag räknat med så nu har min ekonomiska sida kommit fram igen!

Annars så har ja spenderat dagen i soffan seendes Let´s Dance reprisen o en massa annat o en hel del surfandes på datorn!

Ovido - Quiz & Flashcards