Alla inlägg den 12 februari 2008

Av dagh - 12 februari 2008 21:30

Jag satt precis o läste en gammal kompis nya blogg. Vi träffas inte ens nu för tiden. De blir ett "hej hur är de" om man springer på varandra på stan nån gång. Vi lever så otroligt olika liv. Hon med man o barn o ja typ den eviga singeln. Iof så tappade vi väl kontakten långt innan de. Hursomhelst så läste ja hennes blogg o hon börja me vem kommer att vilja läsa om mitt liv. Och ja tänkte, ja tycker de e intressant o läsa om ditt  liv, vi var ändå kompisar förr, men lämnar ja nåt litet avtryck om att ja överhuvudtaget läst? Nej de gör jag inte, och varför? Jag har inget bra svar på den frågan. Samtidigt undrar jag själv varför ja egentligen sitter här framför datorn o skriver. Är det verkligen för min egen skull??? Jag började me de här för att de skulle va ett otroligt bra sätt att skriva av mej. Men ändå skriver ja inte om mina innersta tankar som ja hade tänkt mej. Ja vet inte.....


Har ifall en klagovecka har ja insett. Det är ingenting som passar för tillfället.

Alldeles för lite o göra på jobbet, Jag har sett en nedgång i de ja gör. Kommer inte alls in lika mycket nu för tiden. De gör att ja blir lite "rädd" för hur de kommer gå me mitt jobb eftersom de samtidigt är långt framskridna planer på flytt av jobbet. Väntar bara på ett datum..... Iof så har de vart en hel del o göra igår o ida på eftermiddan. Men de e inte alltid de e så....

Ida har dem dessutom börjat gräva för att förbereda ett hissbygge utanför fönstret. Vem behöver en tv när du har sånt som händer utanför fönstret? Och så mycket bättre ljud oxå....

Mp3 spelaren som ja försöker lägga in musik på, förstår ja mig inte på överhuvudtaget samtidigt som de står i displayen "Problem, Connect to the computer" varje gång ja kopplar bort den från datorn....

Datorn ska vi inte heller prata om, otroligt sölig, vill ha en ny.


Annars så har jag varit ute hos föräldrarna o ätit kvällsmat idag. Supergott. Mamma tog examen idag så pappa överraskade mamma me mat o bjöd ut mej o tvingade bror + tjej o va hemma. Supertrevligt var det oxå, särskilt som inte mamma anade nånting! Känner mej som en otroligt dålig dotter, för ja kommer faktiskt inte ihåg vad mamma tog examen i :( Iof så är det bara (bara o bara) en universitetskurs som hennes jobb köpt in, men det är ändå lagt en hel del arbete i det! Superglad för din skull iaf mamma!!!


Nu ska ja ta o försöka hitta lite positivt i mitt liv till resten av veckan!

Ovido - Quiz & Flashcards