Alla inlägg den 8 februari 2008

Av dagh - 8 februari 2008 17:43

Sitter nu på hotellet o jobbar! Har haft en del gäster som checkat in nu så e inte mycket kvar! Dem rasa in ganska så fort. Fast de e ju freda o folk vill väl börja njuta av sin helg! Fick ringa ett samtal o kolla upp rum i Stockholm oxå. Tycker inte riktigt om det, men det är ju en service som man utför åt gästen ändå. Och en ganska så bra service oxå. Men jag vet inte vad dem förväntar sej så på de sättet är det lite svårt.


Imorgon har jag planerat o ha min inflyttningsfest! Ja får nog ta o planera in ännu en nån annan gång för de va väldigt många som inte kunde! Iof så hade ja en liten uppvärming förra veckan med A. Så de e ju inte direkt premiär imorn! Vi blir iaf några tjejer som ska titta på Melodifestivalen, dricka lite gott o bara ha skoj! Och sen ta oss ut en sväng till Palace. Jag hoppas att det den här gången finns lite roligt folk ute. De fanns ju inte riktigt de sist precis! Jättesynd att T inte kunde komma, men vi får ta de en annan gång :) Och så får vi ta o komma o hälsa på dej!


Jag känner att de här kommer bli en öken-kväll. Händer inte speciellt mycket. Blir o surfa runt lite på alla sidor man e medlem i!

Ovido - Quiz & Flashcards