Alla inlägg den 6 februari 2008

Av dagh - 6 februari 2008 21:29

De verkar vara nånting som går idag för jag vet inte hur många gånger som jag lyckats radera det jag skrivit! Irriterande.

Ja, ja e trött på mitt liv för tillfället. Eller de känns snarare som om ja står o stampar på samma ställe utan att komma nånstans. Jag är jätteglad att jag fick det jobb jag har nu. Är undrbart skönt o jobba heltid o de gav mej så mycket genom att jag gör det oxå. Men samtidigt kan ja inte låta bli att tänka att om ja jobbat kvar på hotellet så hade jag börjat plugga vid sidan av. Jag hade nog känt mej mer nyttig oxå, att jag gjorde nåt med mitt liv! Ja e så negativ för tillfället när de gäller jobbet. Beror nog mycket på att jag inte känner för att börja pendla till Lkpg. För självklart händer de bra grejer i mitt liv med. Imorn ska ja träffa A på stan efter jobbet för förhoppningsvis lite shopping. På lörda blir de lite party! Ska bli superskoj! Hoppas på lite roligt folk ute bara. Freda däremot ska ja jobba extra på hotellet. Inte lika kul. Eller de e ju kul men samtidigt jobbigt eftersom de blir en sån lång dag! 

Nu ska ja försöka vara lite duktig o diska...... TJINGELING

Ovido - Quiz & Flashcards